بیانیه حماس: آماده تبادل اسرا به شرط توقف جنگ هستیم علی لاریجانی در شبکه ایکس اعلام کاندیداتوری کرد+عکس اعضای هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در مشهد انتخاب شدند+فیلم اسلوونی هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت پیش بینی مشارکت ۷۰ درصدی در انتخابات ریاست جمهوری نشست سازمان ملل برای ادای احترام به شهید آیت الله رئیسی معاون وزارت خارجه روسیه: سیاست مسکو پیرامون تشکیل دولت فراگیر در افغانستان تغییر نکرده است رسانه‌های عبری از تهدید اسرائیل از سوی مصر خبرداد اردوغان: حمله به اردوگاه آوارگان «پایان انسانیت» بود سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ثبت‌نام از ۳ داوطلب ریاست‌جمهوری قطعی شده است (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) رئیس‌جمهور سوریه با رهبر انقلاب دیدار کرد | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: مقاومت هویت ممتاز سوریه است؛ این ویژگی مهم باید محفوظ بماند اعتبارنامه نمایندگان چیست و چگونه بررسی می‌شود؟ بررسی ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کاهش آمار طلاق در خراسان رضوی وزیرخارجه فرانسه: بعضی کشورها با به رسمیت شناختن فلسطین به دنبال ژست سیاسی برای انتخابات اروپا هستند شهید رئیسی چگونه مدیران کشور را انتخاب می‌کرد؟ + فیلم صدور اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری همایش «سرآغاز حرفه‌‌گرایی» ویژه روان‌شناسان و مشاوران استان در مشهد برگزار شد | شهید رئیسی در حوزه مشاوره به‌دنبال تخصص‌گرایی بود رایزنی سرپرست وزارت خارجه ایران و وزیرخارجه ارمنستان ازدواج آسان موجب آرامش، نظم و پیشرفت در جامعه می‌شود مناظرات انتخاباتی ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ انجام می‌شود
سرخط خبرها

۴۵ نفر در حوزه انتخابیه خواف برای یک کرسی رقابت می‌کنند | انتخابات در حوزه انتخابیه خواف پیرو جناح و مذهب خاصی نیست

  • کد خبر: ۲۱۲۸۴۳
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
۴۵ نفر در حوزه انتخابیه خواف برای یک کرسی رقابت می‌کنند | انتخابات در حوزه انتخابیه خواف پیرو جناح و مذهب خاصی نیست
فرماندار خواف از آخرین اخبار انتخاباتی در شهرستان خواف و رشتخوار خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی عباسپور با حضور در «استودیو انتخابات» که در مکان استانداری خراسان رضوی برگزار شد درخصوص آخرین اخبار انتخاباتی اظهار کرد: شهرستان خواف مانند سایر نقاط کشور مقدمات لازم را برای یک انتخابات باشکوه فراهم کرده و آمادگی لازم در سطح شهرستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در مرحله پیش‌ثبت‌نام ۱۴۲ نفر ثبت‌نام اولیه داشتند، گفت: در هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابی خواف و رشتخوار ۵۴ نفر تاییدصلاحیت شدند که ۵۰ نفر مرد و ۴ نفر زن هستند.

عباسپور بیان کرد: در ادامه روند بررسی صلاحیت کاندیدا‌ها براساس نظر نهایی شورای نگهبان از تعداد ۹۰ نفر ثبت‌نام قطعی، ۴۵ نفر تایید صلاحیت شدند که ۴۲ نفر مرد و ۳ نفر زن هستند. از این تعداد ۴۱ نفر شیعه و ۴ نفر اهل تسنن هستند و برای یک کرسی رقابت می‌کنند.

فرماندار خواف با بیان اینکه از تعداد تاییدصلاحیت‌شدگان ۳۵ نفر رده سنی بین ۳۰ تا ۵۰ سال دارند که این موضوع نشان‌دهنده امید جوانان به آینده کشور است، گفت: خواف مرکز حوزه انتخابیه دو شهرستان خواف و رشتخوار است. در خواف ۱۴۵ شعبه اخذ رای داریم که ۵۳ شعبه شهری و ۹۲ شعبه روستایی است.

وی افزود: واجدان شرایط در حوزه انتخابیه ۱۴۳ هزار نفر بوده که حدود ۹۴ هزار نفر از آن‌ها در خواف هستند، ۱۳۲۰ نفر دانش‌آموز رای‌اولی و در مجموع ۵۳۰۰ نفر رای‌اولی داریم.

عباسپور با بیان اقدامات انجام شده درخصوص مشارکت در انتخابات گفت: بیش از ۵۰ جلسه مهم با دعوت از مدیران ملی و استانی در سطوح مختلف استاد، دانش‌آموز، اصناف و... داشتیم که دستاورد‌های نظام را تبیین کردیم.

فرماندار خواف ادامه داد: برآورد ما از وضعیت مشارکت برآورد بسیار خوبی است. براساس نظرسنجی در سطح شهرستان، مشارکت را در این دوره مانند دوره‌های قبل ارزیابی می‌کنیم که یکی از بهترین شهرستان‌ها در حوزه مشارکت بودیم. حداقل مشارکت مانند دوره قبل حدود ۷۵ درصد خواهد بود. مردم با مطالعه انتخاب می‌کنند و انتخاب آن‌ها وابسته به جناح و مذهب خاصی نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->